افزونه Yoast SEO Premium قویترین افزونه سئو

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

افزونه Yoast SEO Premium قویترین افزونه سئو

۱۴۱ بازديد

اگر به دنبال امکانات بیشتر هستید،علاوه بر افزونه یوست پریمیوم می توانید افزونه های توسعه دهنده دیگر افزونه Yoast SEO Premium را نیز بررسی کنید. منظور از این بخش در یواست سئو اینه که شما قبلا از این کلمه کلیدی خاص در نوشته های دیگر سایت تان استفاده کرده اید یا خیر، توجه داشته باشید که شما از هر کلمه کلیدی باید یک بار در سایت تان استفاده کنید و اگر دو مطلب از سایت تان را با یک کلمه کلیدی بهینه کنید مثل این است که شما دارید خودتان با خودتان رقابت می کنید ! وقتی می خواهید تصویر برند شما در هر پست اجتماعی کاملاً منتقل شود ، می توانید از «پیش نمایش اجتماعی» استفاده کنید تا قبل از ارسال در کانال های نام تجاری خود مطمئن شوید که همه چیز روان کار می کند. به طول عنوان توجه کنید، بیش از حد از کلمه کلیدی در عنوان استفاده نکنید، برای هر صفحه یک عنوان منحصر به فرد انتخاب کنید، کلمه کانونی خود را در ابتدای عنوان سئو بیاورید، از نام تجاری خود در آن استفاده کنید و برای مشتریان خود بنویسید.

در برخی مواقع با پینگ کردن بیش از حد در این سرویس، ممکن است سایت شما به عنوان اسپم شناخته شده و جریمه گردد. برای جلوگیری از پینگ کردن بیش از حد و غیر ضروری می بایست از یک پلاگین افزونه Yoast SEO Premium مانند WordPress Ping Optimizer استفاده کنید. سلام این پیام را بعد از نصب میگیرم قبلا نسخه 1.0.52 روی سایت نصب بود ، یکبار بدون غیر فعال سازی و یک بار بعد از غیر فعال سازی آن ،نسخه pro را نصب کردم ولی در هر دو وضعیت این پیام ظاهر شد . وبسایت های وردپرسی با هر بار کلیک بر روی گزینه Save and Continue Editing یا Save، درخواست پینگ می دهند.

سایت های وردپرسی با هر بار ویرایش کوچک پست، یک درخواست پینگ را ارسال می کنند. علت این مسئله آنست که اگر سایت شما دارای لینک های زیادی به وب سایت های اسپم باشد، این موضوع از دید گوگل نوعی افزونه Yoast SEO Premium فریبکاری محسوب شده و همچنین از دید کاربران نیز چیز جذابی نیست. در صورتی که بخواهید از متخصصان مختلف برای نظارت بر عملکرد سئو سایت خود استفاده کنید، بیشک هزینهی زیادی را متحمل خواهیدشد. بعد از اینکه این افزونه Yoast SEO Premium را با موفقیت روی سایت خود نصب کردید، می توانید در پیشخوان سایت خود گزینه «سئو» را ببینید. شما همچنین میتوانید آدرس شبکههای اجتماعی سایت خود را در افزونه Yoast Seo معرفی کنید، اینکار در بهبود ارتباط سایت شما با شبکههای اجتماعی تاثیر بیشتری دارد و همچنین کمک میکند تا Knowledge Graph Card توئیتر و فیسبوک را به سایت خود اضافه کنید.

شاید پیش خود فکر کنید که این کار راحتی نیست. برای این کار باید مطابق تصویر زیر، گزینه “تغییر آدرس URL های پیوست به خود پیوست” را روی “بله” تنظیم کنید. در ابتدا شما باید در مورد کلمه کلیدی موردنظر خود تحقیقاتی انجام داده و بهترین کلمه کلیدی را انتخاب کنید. این ادعا که بهترین افزونه از نظر امکانات افزونه سئو یواست است کاملا درست است. افزونه yoast seo در دو نسخه رایگان و تجاری(pro) ارائه شده که نسخه رایگان امکانات محدودتری دارد و نمی تواند تمام نیازهای شما را جهت بهبود سئو برطرف کند.ما در این پست پکیج کامل افزونه های Yoast را برایتان افزونه Yoast SEO Premium به رایگان قرار داده ایم. این افزونه می تواند امر روزمره ریدایرکت را به صورت اتوماتیک انجام داده و صفحات قدیم را به صفحات جدید ریدایرکت 301 کند. این افزونه می تواند در هنگام تغییر یو ار ال یک صفحه، به صورت اتوماتیک صفحه قدیمی را به صفحه جدید ریدایرکت کند.

سلام، معمولا یک تابع وجود داره که لایسنس قالب رو بررسی می کنه، حالا اگر مقدار برگشتی تابع رو دستکاری کنیم و بخشی که لایسنس رو چک می کنه، این پیام رو برمیگردونه که لایسنس فعال هست و به اینصورت این صورت قابل استفاده میشه … قدم چهارم: قابل مشاهده بودن برای موتورهای جستجو که باید مشخص کنید چه نوع محتوایی را می خواهید در موتورهای جستجو نمایش دهید. این کد به موتورهای جستجو کمک میکند تا به راحتی نوع محتوای ارائه شده را درک کنند. چون براشون کلی محتوای تکراری ایجاد شده بود و ملت مجبور شدن یکی یکی مواردی که تو گوگل ایندکس شده بودن افزونه Yoast SEO Premium رو ریدایرکت کنن رو عکسای اصلی. این پلاگین با کدهای اصلی وردپرس یکپارچه می شود، از این رو نیازی به فایل .htaccess در وب سرور های آپاچی ندارد. افزونه Yoast SEO پریمیوم نسخه اصلی و پولی این افزونه می باشد و تفاوتی که با نسخه رایگان آن دارد این است که قابلیت های بسیار مهمتر و بیشتری نسبت به نسخه رایگان آن دارد که در سئو سایت ها تاثیرات به مراتب بالاتری دارد.

پلاگین WordPress Ping Optimizer به سایت شما کمک می کند تا به عنوان اسپمر شناخته نگردد. این پلاگین صفحات AMP را پشتیبانی می کند. بینگ حتی از جیمیل شما هم پشتیبانی می کند. پس نگران هزینه ای که می کنید نباشید ما حتی پس از خرید هم در کنار شما هستیم و با بروزرسانی های مداوم کسب و کار شما را بروز نگه خواهیم داشت. برخی از امکانات نسخه پرمیوم این افزونه را بازگو خواهیم کرد ! نسخه پرمیوم این افزونه Yoast SEO Premium دارای امکانات فوق العاده ای است. افزونه SEOPressor به بیش از 23 میلیون وب سایت وردپرس خدمات می دهد و علت این امر نیز واضح است. همچنین در مواقعی که قصد تغییر در پوشه نصب وردپرس و همینطور تغییر یو ار ال های سایت را دارید نیز بسیار مفید قرار خواهد گرفت. با تغییر تنظیمات بخش Security (امنیت) به حالت On (غیرفعال) این تنظیمات برای همه نویسندگان در دسترس می گردد.

منابع:

https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo/
https://wpbaran.ir/yoast-seo-premium/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.