افزونه Yoast SEO Premium یوست سئو فارسی

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

افزونه Yoast SEO Premium یوست سئو فارسی

۲۰۲ بازديد

همچنین با نمایش بهینه تر محصولات در نتایج موتورهای جستجو، میتوانید کاربران بیشتری را به سمت وبسایت خود جذب کنید و علاوه بر این با فراهم کردن امکان جستجو و یافتن هر چه آسان تر محصولات، میتوانید فروش خود را به شکل چشمگیری افزایش دهید. همچنین در این نسخه میتوانید برای مطلب خود توضیحات افزونه Yoast SEO Premium دلخواه به صورت جداگانه قرار دهید و نحوه نمایش آن را در گوگل و سایر موتور های جستجوگر مشاهده کنید. اصولا در نسخه های پولی افزونه ها ویژگی های جذاب و حرفه ای تری جای گرفته است که مشکلات بیشتری را رفع کرده و کار را برای کاربران ساده تر نموده است.

در نسخه حرفه ای افزونه سئوی وردپرس Yoast پرمیوم فارسی ارائه شده توسط وردپرس باران امکان تحلیل چندین کلمه کلیدی نیز وجود دارد. نسخه ی رایگان افزونه Yoast SEO بیشتر نیازهای شما را در زمینه سئو برطرف میکند ولی اگر قصد دارید به مقوله ی سئو و بهینه سازی به صورت حرفه ای و پیشرفته بپردازید حتماً به نسخه ی حرفه ای این افزونه یعنی Yoast SEO Premium احتیاج خواهید داشت. این گزینه به شما این امکان را میدهد که به سرعت عنوان ها و توضیحات نوشته ها و صفحه ها را بدون نیاز به رجوع به هر صفحه تغییر دهید.

مثلا ممکن است آدرس یک برگه یا نوشته را تغییر داده باشید و حالا بخواهید آدرس قدیمی آن برگه یا نوشته را به آدرس جدید هدایت کنید تا کاربران شما با خطای 404 روبرو نشوند. ریدایرکت یا همان تغییر مسیر یکی از زیرمنو های افزونه ی یواست در پیشخوان است که با کلیک به روی اون وارد بخش اصلی ریدایرکت ها میشین. افزونه The SEO Frameworkبدون اینکه شما متوجه بشید، در پشت پرده وظایف مختلفی رو انجام میده؛ برای مثال از افزونه Yoast SEO Premium ارورهای کنونیکال جلوگیری میکنه و یا نمیذاره صفحات 404 و دستهبندیهای خالی ایندکس بشن. نسخه ی پولی افزونه یواست سئو Yoast Seo به عنوان برترین افزونه سئو سیستم مدیریت محتوای وردپرس شناخته میشه که تصمیم گرفتم نسخه ی جدید آن را برای شما عزیزان تهیه و منتشر کنم تا بتوانید به راحتی دانلود کنید.

بخش افزودن کلیدواژه مرتبط در نسخه پرمیوم افزونه قابل دسترسی می­باشد. کلیدواژه کانونی: این گزینه همان کلمه کلیدی شما است که براساس آن کلمه محتوای خود را نوشته و چندین بار آن را در متن تکرار کردهاید، پس از وارد کردن کلیدواژه کانونی میتوانید با کلیک بر روی دکمه “عبارات کلیدی مرتبط را دریافت کنید” عباراتی که مرتبط با کلمات کلیدی شما هستند دریافت کنید. استفاده از واژه های انتقالی : می تواند جریان محتوا را در صفحه شما بهبود ببخشد. در این سربرگ قادر خواهید بود نحوه نمایش محتوا در شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، افزونه Yoast SEO Premium توییتر و غیره را تنظیم کنید. این پلاگین اطلاعات محصول ارائه شده در فروشگاه اینترنتی ما را در شبکههای اجتماعی بهینه میکند و باعث میشود محصولات ما در این شبکههای اجتماعی اشتراکگذاری بهتری داشته باشند. در واقع پس از نصب این افزونه بر روی فروشگاه اینترنتی خود شاهد تغییرات عمدهای خواهیم بود. این افزونه تا کنون در بیش از 3 میلیون وب سایت وردپرسی نصب و راه اندازی شده است.

https://www.reddit.com/user/hajimojtaba/comments/omsozt/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87_yoast_seo_premium_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.