دوره جامع آموزش وودمارت | آموزش کار با قالب Woodmart

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

دوره جامع آموزش وودمارت | آموزش کار با قالب Woodmart

۱۷۶ بازديد
اگر قالب شما به این نیاز دارد که برای صفحه اصلی آن یک برگه ایستا انتخاب کنید و یا اینکه لازم است برگه ی نوشته های خود را مشخص کنید، کلیه ی این تنظیمات را میتوانید به سادگی و با مراجعه به منوی “تنظیمات” و سپس زیر منوی “خواندن” در بخش “در برگه نخست نمایش داده شود” بر روی سایت خود اعمال کنید. یکی از اصلی ترین مواردی که برای انتخاب بهترین قالب فروشگاهی وردپرس باید به آن توجه داشته باشید بحث سازگار بودن قالب با ووکامرس است البته امروزه اکثر قالب های فروشگاهی با ووکامرس سازگار هستند اما نکته اینجاست که بعضی قالب ها علاوه بر سازگاری ابتدایی قالب با ووکامرس، یک سری قابلیت ها و امکانات اضافه بر سازمان هم در صفحات محصولات تدارک دیده اند که امکان مدیریت و سفارشی سازی بخش های مختلف فروشگاه را برای مدیر فروشگاه بسیار راحت میکند پس این مورد بسیار مهم است که آیا قالب صرفا شرایط استفاده از امکانات اولیه ووکامرس را دارد یا علاوه بر آن قابلیت های سفارشی برای حرفه ای تر کردن بخش فروشگاه را نیز دارد.

 

چندوقتی هست که ما این قالب را به صورت کامل فارسی و بهینه سازی کردیم و در سایت فروشگاهی وودمارت در اختیار کابران قرار داده ایم و از طرفی هم در دوره آموزش جامع ووکامرس از این قالب برای پیاده سازی سایت استفاده کرده ایم.اما در این مقاله قصد داریم روش نصب دموهای این قالب را به صورت آنلاین به شما آموزش دهیم. اگر شما قصد دارید یک سایت فروشگاهی برای خود داشته باشید و به صورت حرفه ای در آن فعالی خود را آغاز کنید می تواند از قالب فلت سام که قابلیت های عالی دارد استفاده کنید. اگر قصد دارید یک قالب چند منظوره داشته باشید و علاوه بر طراحی سایت فروشگاهی بتوانید سایت های دیگر هم با استفاده از آن طراحی و اجرا کنید، می توانید از این قالب چند منظوره بسیار عالی استفاده کنید که قابلیت های زیادی دارد و می تواند به شما برای طراحی سایت بسیار کمک کند.

دوره جامع آموزش وودمارت

دوره آموزش طراحی سایت با قالب وودمارت

دوره جامع یونی وودمارت را از دست ندهید.

  1. آموزش کاملا عملی و پروژه محور
  2. آموزش طراحی سایت فروشگاهی
  3. آموزش طراحی سایت فروش فایل
  4. آموزش طراحی سایت شرکتی و چندمنظوره

همین حالا دوره جامع یونی وودمارت را دانلود کنید. (بزودی)

ساب کاربری و پیشخوان اختصاصی, ویرایش مگامنو با المنتور, فوتر منعطف, نمایش حرفه ای منو در موبایل, هماهنگ با افزونه چند فروشندگی دکان و … این مورد معمولا برای فروشگاه هایی استفاده می شود که کاربران خاص دارند و امکان نمایش محتوا برای کودکان را ندارند. در قالب woodmart وردپرس به موتورهای جستجو بسیار دقت شده و سازندگان آن تلاش کرده اند تا یک قالب کاملاً بهینه را طراحی و ارائه نمایند. قالب فروشگاهی وودمارت برای آن دسته از کاربرانی باشد که سایت و فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از وردپرس راه اندازی نمایند ، انتخاب خوبی است. قالب فروشگاهی وودمارت می تواند انتخاب خوبی برای آن دسته از کاربرانی باشد که قصد دارند فروشگاه اینترنتی خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی نمایند.

آموزش وودمارت

قالب WoodMart یک قالب وردپرس حرفه ای می باشد که توسط یک تیم حرفه ای، برای راه اندازی هر نوع وب سایت فروشگاهی بر پایه ووکامرس طراحی شده است. یکی از قالب های فروشگاهی که بسیار هم رسپانسیو است و طبق استاندارد های ووکامرس طراحی شده است قالب JStore و شما با استفاده از آن می توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید و در این زمینه مشکلی نداشته باشید، توجه کنید که این قالب در حال حاظر بسیار توسط سایت های مختلف فروشگاهی استفاده می شود و همین محبوبیت هم نشان دهنده کاربردی بودن آن است. قالب شما علاوه بر تمام مزیت هایی که دارد باید بسیار بهینه سازی شده باشد و اگر یک قالب سنگین داشته باشید، سایت شما سرعت کمی خواهد داشت و بر روی سئو سایت شما تاثیر بدی خواهد گذاشت، این مورد بسیار مهم است و شما باید دقت داشته باشید که این مورد را قالب شما رعایت کرده باشد و از نظر کد ها و تصاویری که در آن استفاده شده است باید بهینه سازی شده باشد تا سرعت مناسبی داشته باشید.

این قالب یکی از ویژگی هایی که دارد این است که شما می توانید برای تنظیم کردن بخش های مختلف سایت خود، از پنل تنظیمات آن که در بخش سفارشی سازی ها است استفاده کنید، این تنظیمات باعث می شود شما یک سایت انحصاری داشته باشید، علاوه بر این مورد هم قالب با المنتور کاملا سازگار است و شما با استفاده از این افزونه صفحه ساز می توانید سایت خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. برای مثال خیلی اوقات پیش میاید که شما بعدها در سایت خود نیاز به یک فروشگاه پیشرفته با استفاده از ووکامرس (افزونه فروشگاه ساز) دارید اما متوجه میشوید که قالب وودمارت شما از این پلاگین پشتیبانی نمیکند پس حتماً در هنگام انتخاب از پشتیبانی از پلاگین های موردنیاز خود مطمئن شوید. قالب وودمارت به جرأت یکی از برترین قالب های فروشگاهی در تاریخ ووکامرس است. این قالب هم اکنون مشکلی ندارد و شما می توانید با استفاده از آن سایت های متفاوتی را طراحی کنید، تنها مشکلی که در این قالب ممکن است شما را کمی اذیت کند این است که این قالب تا کنون توسط مرجع خاصی فارسی سازی نشده است و شما نیاز است که برای استفاده از این قالب خودتان دست به کار شوید و آن را برای وب سایت خود فارسی سازی و راست چین کنید.

  1. آموزش قالب وودمارت (( 100 جلسه ویدئویی ))
  2. دوره آموزش طراحی سایت با قالب وودمارت (( فوق جامع ))

استفاده از صفحه ساز قدرتمند المنتور که این روزها انقلابی رو در طراحی سایت های وردپرسی ایجاد کرده در کنار امکانات و افزونه های بیشمار ووکامرس در کنار هم و تجارب کسب شده از محصولات قبلی و نیازهای کاربران همگی دست به دست هم داده تا سعی کنیم محصولی کامل ، راست چین و بی نقص را توسعه دهیم. زفایر هم یکی دیگر از قالب هایی است که شما با استفاده از این قالب می توانید.

  1. آموزش پایه از نصب و راه اندازی اولیه سایت
  2. آموزش کامل تنظیمات قالب
  3. آموزش کار با تمام بخش های قالب
  4. آموزش سفارشی سازی تمام بخش های ظاهری سایت

برای خود هر نوع سایتی را اجرا کنید، چرا که این قالب هم چند منظوره است و با ووکامرس هم کاملا سازگار شده تا شما بتوانید سایت های فروشگاهی را به بهترین شکل ممکن برای خود طراحی کنید و در این زمینه مشکل نداشته باشد. در وردپرس یک سری افزونه ها برای بازاریابی اینترنتی است که شما با استفاده از آن ها می توانید برای سایت خود ابزار های بسیار عالی برای بازاریابی داشته باشید و با استفاده از این ابزار ها می توانید فروش وب سایت خود را بیشتر کنید، حالا نکته اینجاست که این قالب آیا با این افزونه ها هم سازگاری دارد البته نباید توقع داشت که با همه افزونه های بازاریابی سازگار باشد اما حداقل با معروف ترین ها و مرسوم ترین ها مثل افزونه علاقه مندیو و…

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد