پایگاه اطلاعات علمی دانشگاهی از دانلود قالب وودمارت نوشت

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

پایگاه اطلاعات علمی دانشگاهی از دانلود قالب وودمارت نوشت

۱۸۴ بازديد

در این جلسه کار با قالب وودمارت را شروع و اون را روی سایت مان نصب و راه اندازی میکنیم. که ما در اون به کلی این قالب رو در طول 3 ساعت آموزش دادیم. اضافه کردن محصول و دسته بندی رو میتونین تو مقاله آموزش وردپرس یاد بگیرید. برای بررسی بیشتر اگر محصول رو از ژاکت تهیه کرده اید، از طریق تیکت پشتیبانی مشکل رو با همکاران پشتیبانی ما مطرح کنید تا برطرف کنند. نسبت بالایی از قالبهای وردپرس، دارای گزینههای سفارشیسازی هستند، یعنی شما میتوانید با استفاده از ابزار سفارشیسازی تغییرهایی را در طراحی و لیآوت آن ایجاد کنید، اما برخی قالبها نیز وجود دارند که طوری طراحی شدهاند تا بسط یافته و تا حدود زیادی سفارشیسازی شوند. • در رشد سایت شما تاثیر دارند.

در این جلسه کار با قالب وودمارت را شروع و اون را روی سایت مان نصب و راه اندازی میکنیم. که ما در اون به کلی این قالب رو در طول 3 ساعت آموزش دادیم. اضافه کردن محصول و دسته بندی رو میتونین تو مقاله آموزش وردپرس یاد بگیرید. برای بررسی بیشتر اگر محصول رو از ژاکت تهیه کرده اید، از طریق تیکت پشتیبانی مشکل رو با همکاران پشتیبانی ما مطرح کنید تا برطرف کنند. نسبت بالایی از قالبهای وردپرس، دارای گزینههای سفارشیسازی هستند، یعنی شما میتوانید با استفاده از ابزار سفارشیسازی تغییرهایی را در طراحی و لیآوت آن ایجاد کنید، اما برخی قالبها نیز وجود دارند که طوری طراحی شدهاند تا بسط یافته و تا حدود زیادی سفارشیسازی شوند. • در رشد سایت شما تاثیر دارند. • امکان پنهان کردن اطلاعات پست ها مانند نام نویسنده، کامنت ها و… تو این اموزش ها من ندیدم در مورد تغییر اطلاعات فوتر چیزی بگید.

نام این محصول سیگما است. وقتی محصول جدید اضافه می کنم بازم تغیر سایز میدن (مثلا حالت ۴تا ستون در یک ردیف رو انتخاب می کنم ولی ۲تا ردیف اولی ۴تایی هستن دوتا ردیف بعدی دوتایی) اگر میشه راهنمایی کنین. همچنین صاحبان مجلات و بلاگ ها هم می توانند در بین این دموها گزینه های مناسبی برای حیطه کاری خود پیدا کنند، زیرا قالب وودمارت دارای امکانات بسیاری برای مجلات هم می باشد.تنها کاری که باید انجام دهید، این است که بهترین دمو را انتخاب کرده و درون ریزی کنید.قالب وودمارت با یک ویژگی فوق العاده دیگر به اسم ورود با شبکه های اجتماعی نیز عرضه می شود. برای بروز رسانی نسخه جدید قالب ابتدا فایل فشرده پشتیبان داخل پوشه themes را که بر روی سیستم دانلود کرده اید، حذف می کنید. تفاوت بسیار خوبی که وجود دارد این است که با راست کلیک، می توانید بر روی compress and download کلیک کرده و بدین ترتیب پوشه مدنظر ضمن فشرده شدن، مستقیما برای دانلود آماده و فایل zip بر روی هارد ذخیره می گردد. قالب های بسیار زیادی در سطح وب وجود دارند که هر کدام از آنها توسط شرکت و شخص متفاوتی طراحی شده است.

نکته مثبت دیگری که این قالب ها دارند سازگاری با ووکامرس است. صد ها ویژگی دیگر که یک سایت فروشگاهی نیاز دارد، این قالب در خود جای داده است. CSS Generator: در این بخش می توانید حجم فایل های CSS را کاهش داده و سرعت وب سایت خود را بهبود ببخشید. بی شک بهترین قالب فروشگاهی در سطح وب قالب وودمارت است. هزاران قالب دیگر در سطح وب وجود دارد اما 3 قالب معرفی شده از هر نظر بررسی شده اند و می توانند به شما در داشتن یک سایت زیبا و سئو محور کمک کنند. 3 قالب معرفی شده، از بهترین های سطح وب هستند و تمام نیاز های شما را به راحتی برطرف میکنند. به همین خاطر در این مقاله 3 قالب قوی و استاندارد به شما معرفی میکنم که در هر حوزه ای نیاز شما را برطرف میکنند. در اولین فرصت مشکل شما رو برطرف خواهند کرد. بعد از خرید قالب تا 6 ماه پشتیبانی رایگان دریافت خواهید کرد. مورد قابل توجهی که در این قالب وردپرس بکار برده شده، طراحی کاملا ریسپانسیو و پاسخگوی قالبهای ودمارت است، که خود را به بهترین نحو ممکن در هر دستگاهی که در آن مشاهده می شود، اعم از موبایل، تبلت، لپ تاپ و دیگر موارد نمایش می دهد و مطابق هر دستگاه خود را تغییر می دهد تا کاربر به آسودگی به مشاهده قالب ودمارت بپردازد. ​Post w as gen er᠎at​ed with GSA Co᠎nt​en t ​Generato᠎r ​DE MO!

و با ارائه هر نوع قالب وردپرس و محصول بی کیفیتی ، کیفیت کار خود را پایین نیاورد و صرفا به انتشار محصولاتی بپردازد که رضایت و لذت کاربر را به همراه داشته باشد. مواردی مانند مقایسه، علاقه مندی، جستجوی پیشرفته محصول، فیلتر محصول و… از ویژگی های برتر این قالب می توان به انواع سربرگ، جستجوی ایجکس حرفه ای ، مگامنو، حساب کاری، فوتر های مختلف، نمای ۳۶۰ محصول، سرعت بالا، سئوی مناسب، سازگار با دکان و … اگر یک سایت راه اندازی کرده اید و یا می خواهید راه اندازی کنید داشتن یک قالب حرفه ای و اختصاصی یکی از عوامل پیشرفت و دیده شدن سایت شما می باشد. این قالب تمام افزونههای اصلی هر فروشگاه اینترنتی را دارا است و با داشتن این قالب شما از هر چیز دیگری بینیاز خواهید بود. فایل مهم دیگری که تقریباً در هر قالب وردپرس حضور دارد، فایل تابعهای قالب (functions.php) است. در این بخش قادر هستید فایل مربوط به نسخه جدید وودمارت را آپلود کنید. در پنجره باز شده می توانید با کلیک بر روی آن، فایل فشرده نسخه جدید قالب را از مسیری که آن را دانلود کرده بودید، آپلود کنید.

دانلود رایگان قالب وودمارت

  • استفاده برای ثبت‌نام  و عضو شدن سریع کاربران
  • کاربرد تکنولوژی اجکس و ایجاد صفحات پویا برای سایت بدون لود شدن آن
  • دارای یک مگامنو
  • امکان ایجاد چند فروشگاه که با استفاده از افزونه دکان امکان‌پذیر است
  • هماهنگ شده با صفحه سازهای افزونه المنتور
  • امکان ایجاد چند زبان برای سایت فروشگاهی
  • امکان استفاده از دموهای قالب وودمارت که سرعت طراحی سایت را بسیار افزایش خواهند داد
  • امکان فروش محصولات فیزیکی و محصولات مجازی مانند فروش موسیقی یا دوره‌های آموزشی
  • امکان ساخت هدرهای بسیارعالی برای وب‌سایت

https://www.sid.ir/blog/post/81908/

وردپرس با فراهم کردن امکان استفاده از قالب ها کار ما را راحت کرده و شما را از گرافیست بی نیاز نموده. قالب وودمارت به خاطر طراحی و المان های زیادی که دارد برای شما امکان طراحی سایت با چند کلیک و یا کشیدن و رها کردن فراهم کرده است. همان طور که بیان کردیم، وودمارت یک قالب فروشگاهی وردپرس است که امکاناتی را در خود فراهم کرده و توسط آن ها می توان به راحتی یک سایت فروشگاهی را ساخت. صفحه ساز اختصاصی آن به صورتی است که عناصر آن با کشیدن و رها کردن فعال می شوند و امکانات و دسترسی های منحصر به فردی را برای شما فراهم می آورند. تفاوت اصلی در صفحه ساز دو قالب است. اگر قالب شما به این نیاز دارد که برای صفحه اصلی آن یک برگه ایستا انتخاب کنید و یا اینکه لازم است برگه ی نوشته های خود را مشخص کنید، کلیه ی این تنظیمات را میتوانید به سادگی و با مراجعه به منوی “تنظیمات” و سپس زیر منوی “خواندن” در بخش “در برگه نخست نمایش داده شود” بر روی سایت خود اعمال کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.