دموها فونت فارسی بسته نصبی لایسنس تم وودمارت

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

دموها فونت فارسی بسته نصبی لایسنس تم وودمارت

۲۵۷ بازديد
در قالب وودمارت شما می توانید از میان آنها، طرح موردنظر خود برای سایتتان را انتخاب کنید. سلام بهترین قالب فروشگاهی که با المنتور کاملا هماهنگ باشه کدام قالب هست از نظر شما؟

 

فوتون با دو نسخه المنتور و ویژوال کامپوزر به طور همزمان برای هر دمو و قالب وودمارت با دموهای ایرانی جذاب تنها دو نمونه از برتری قالب های وردپرس است. این قالب علاوه بر المان های حرفه ای و مفید، دارای طراحی ریسپانسیو و سرعت خوبی است و با هر دو صفحه ساز المنتور و ویژوال کامپوزر همخوانی دارد. در ادامه مهمترین ویژگی هایی را که برای خرید قالب وودمارت باید بررسی کنید و بنظرم مهمترین موارد هستند را توضیح میدم و سایت های مختلف را با هم مقایسه می کنم. به همین خاطر شما می توانید یک سایت خدماتی شرکتی داشته باشید که چند محصول فیزیکی و دانلودی هم در آن به فروش برسانید. به همین دلیل است که با بهینه سازی تمام تصاویر و کاهش تعداد آنها (در صورت امکان) میتوانید تمام امتیازات Core Web Vitals را افزایش دهید. ولی یک سری امکانات، تعداد دمو و فونت و بسته های اضافی همراه قالب، مدت زمان پشتیبانی و ضمانت و مواردی مثل این هستن که تفاوت نسخه ها را تعیین میکنن.

قالب وودمارت

تو این صفحه سایت های فروشنده نسخه فارسی وودمارت را در چند جدول بررسی و مقایسه کردم. اما سایت یونی وودمارت نسخه فعال سازی شده قالب را بدون محدودیت لایسنس ارائه میده و این یک مزیت بزرگ هست. اکثر سایت ها محدودیت نصب قالب روی یک سایت و دامنه را دارن. وقتی قالب را از سایت خارجی تهیه کنید علاوه بر اینکه قالب و تنظیماتش فارسی نیست، تمام این دمو ها هم انگلیسی هستن و راستچین هم نیستن. قالب یکی از مهم ترین بخش های سایت وردپرسی است که باید در اننتخاب آن توجه و دقت کافی داشته باشید. من تقریبا تمام نسخه های موجود قالب وودمارت در ایران و همچنین سایت رسمی خارجی را تهیه کردم و باهاشون کار کردم. اینکه یک قالب در ایران با لایسنس به فروش میرسه مشخصا این لایسنس محدود کننده تعداد نصب برای شما هست. پس برای استفاده از دموهای قالب وودمارت تا اینکه سایت را آماده کنید کار بیشتری داره و وقت بیشتری از شما میگیره.

برای اینکه نحوه تنظیمات بخش نمونه کارها را یاد بگیرید ویدیوی این بخش را از دست ندهید. طرح بندی مختلف در بخش نمایش محصولات هم وجود دارد یعنی هر محصولی که موس روی آن رفت به چه شکلی نمایش داده شود و المان های مختلف را می توانید در نمایش انتخاب کنید و هیچ محدودیتی ندارد. برای دسترسی آسان دانشجویان دوره ها و همچنین سایر کاربران ایرانی به دانلود محصولات با کیفیت خارجی، بخش فروشگاه وردپرس باران نیز راه اندازی شده است. قالب وودمارت از سال 2017 توانسته است نظر بسیاری از کاربران ایرانی و خارجی را در تمام دنیا به خود جلب کند. کلیت قالب ها و نسخه های یک قالب که در سایت های مختلف میتونین تهیه کنین یکی هستن. جالب اینجاست که حتی بعضی سایت ها نسخه خام قالب را بدون فعال سازی برای فروش میذارن و روش لایسنس هم میذارن!


ویرایش فوتر و ناحیه بالای فوتر در قالب وودمارت - تم فارس. سازگار است. صفحاتی که در قالب وودمارت از قبل ساخته شده است با استفاده از صفحه ساز محبوب ویژوال کامپوزر می باشد. پس در خرید قالب وودمارت از سایت های ایرانی این مورد را حتما بررسی کنین. فعال سازی یک موضوع هست و گذاشتن لایسنس ایرانی روی قالب یک موضوع دیگه. قالبی ریسپانسیو با سرعتی عالی، ویژگی هایی دارد که در کمتر قالبی قابل مشاهده است و بسیاری از سایت های فروشگاهی ایرانی و خارجی با این قالب قدرتمند طراحی شده اند. خیلی از سایت های ایرانی وقتی قالب را فارسی سازی می کنند و برای فروش میذارن روی قالب یک لایسنس محدود کننده اضافه میکنن که این لایسنس اصلا ارتباطی به لایسنس نسخه سایت سازنده و فعال سازی قالب نداره. از دیگر مواردی که وجود دارد قالب فروشگاهی وردپرس انعطاف پذیری مناسبی دارد به طور مثال صفحه اصلی قابل ویرایش با صفحه ساز می باشد.

اگر قصد خرید هاست وردپرس پرسرعت را داشتید، حتمآ سری به مقاله «بهترین هاست وردپرس» بزنید. اگر قصد راهاندازی یک سایت خبری، آموزشی و یا وبلاگ را دارید، بهترین قالب موجود جی نیوز است. قالب وودمارت محبوب ترین قالب فروشگاهی ووکامرس در ایران می باشد که در این مقاله قصد دارم شما را بیشتر با این قالب آشنا کنم. قالب هایی حرفه ای که نیاز هر سایت شرکتی را رفع می کنند. سلام .مطلب مفیدی بود و البته سایت پرمحتوایی دارید . سلام قالب سایت من وودمارت هست. سلام. لطفا مقاله به روزرسانی قالب وردپرس را مطالعه کنید. قالب های زفایر و ایمپرزا برای سایت های شرکتی مناسب هستند. این قالب یک قالب چند منطوره است که به راحتی میتوان با استفاده از آن یک سایت حرفه ای راه اندازی کرد. هزاران قالب دیگر در سطح وب وجود دارد اما 3 قالب معرفی شده از هر نظر بررسی شده اند و می توانند به شما در داشتن یک سایت زیبا و سئو محور کمک کنند.

3 قالب معرفی شده، از بهترین های سطح وب هستند و تمام نیاز های شما را به راحتی برطرف میکنند. آیا می خواهید تجارت آنلاین خود را شروع کنید یا کسب و کار سنتی خود را در قالب یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید؟ صد ها ویژگی دیگر که یک سایت فروشگاهی نیاز دارد، این قالب در خود جای داده است. قالب های بسیار زیادی در سطح وب وجود دارند که هر کدام از آنها توسط شرکت و شخص متفاوتی طراحی شده است. اگر شما یک سایت فروشگاهی را با استفاده از وردپرس برای خودتان طراحی کرده باشید، قاعدتا بعد از نصب وردپرس، نیاز به یک قالب فروشگاهی دارید و این سوال برای شما پیش میآید که بهترین قالب فروشگاهی وردپرس کدام است؟ این نسخه یونی وودمارت 288 تا دمو در موضوعات مختلف داره و شامل 144 دمو فارسی یعنی تمام دموهای اصلی قالب به صورت فارسی سازی شده هم میشه. بعضی سایت های ایرانی تعدادی از این دموها را فارسی کردن و مثلا سایت راستچین 24 تا دمو فارسی یا ژاکت 12 دمو، نسخه وردپرس باران 144 دمو داره یا در ابزار وردپرس هم 3 تا دمو موجود هست.

لینک کوتاه مطلب: cuttly , is.gd

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.