بهترین قالب وودمارت ایران کدام نسخه است؟

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

بهترین قالب وودمارت ایران کدام نسخه است؟

۱۷۵ بازديد
قالب وودمارت بیش از 50 دمو مختلف دارد و شما میتوانید بدون هیچ محدودیتی حرفهای ترین سایت فروشگاهی را با طراحی بسیار جذاب ایجاد کنید. در قالب وردپرس وودمارت امکانات فوق العاده پیشرفته و قدرتمندی استفاده شده از جمله این امکانات می توان به استفاده از افزونه اسلایدر قدرتمند و حرفه ای روولوشن اسلایدر اشاره کرد که به شما امکان ایجاد بی نهایت اسلاید دو بعدی و سه بعدی را می دهد.

 

از بین افزونه المنتور و ویژوال کامپوزر فقط یکی را فعال کنید. فعال کردن گزینه Init carousel on scroll در تنظیمات جعبه اطلاعات کروسل. اگر با قالب وودمارت کار کرده باشید، به احتمال زیاد میدانید که هدرساز بسیار پیشرفته و قدرتمندی دارد؛ کار کردن با هدرساز قالب وودمارت هم ممکن است برای برخی افراد سخت و دشوار باشد، ولی جای نگرانی وجود ندارد، چون ما چند جلسه از دوره ودمارت را فقط به ساخت هدر در قالب وودمارت اختصاص دادهایم تا بتوانید هدرهای بسیار جذاب و کاربرپسندی را طراحی کنید. اگر عنوان بهترین قالب فروشگاهی وردپرس را به قالب وودمارت اختصاص دهیم اقرار نکرده ایم چرا که قالب وودمارت با توجه به امکاناتی فوق العاده ای که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی در اختیار ما قرار میدهد اکنون در صدر پرفروش ترین قالب های فروشگاهی در مارکت های معتبر ایرانی است توجه داشته باشید که این قالب چند منظوره نیست و صرفا یک قالب فروشگاهی است که همین موضوع باعث شده تمام امکانات آن مربوط به یک وب سایت فروشگاهی باشد و شما قابلیت های زیادی داشته باشید.

بهترین قالب وودمارت ایران کدام نسخه است؟

قالب وودمارت بهترین نسخه

  1. افزونه Woodmart Core
  2. افزونه المنتور رایگان
  3. افزونه ویژوال کامپوزر
  4. ووکامرس
  5. اسلایدر رولوشن
  6. میل چیمپ
  7. فرم تماس

به همین دلیل قالب وودمارت به خوبی به بخش فوتر خود اهمیت داده است. البته این همه ماجرا نیست سازگاری این قالب با افزونه های صفحه ساز همچون المنتور و ویژوال کامپوزر به شما این امکان را می دهد تا بدون حتی یک خط کد نویسی و کار خاصی و فقط با کشید و رها کردن ماوس یک هدر جدید ، یک اسلایدر زیبا قرا صفحه محصول به چندين طرح متفاوت و… یعنی شما میتوانید طرح بندی سربرگ و سایر بخش های قالب را نیز بر اساس سلیقه خود به نحوی انتخاب.

یک فوتر جذاب و هر مورد دیگری که دوست دارید ایجاد نمایید. این قالب با فروشگاه ساز ووکامرس سازگاری کامل دارد و به شما این امکان را می دهد تا یک فروشگاه اینترنتی با طراحی منحصر به فرد و سرعتی بالا راه اندازی نمایید. چون قالب وودمارت کاملا سازگار با المنتور بوده و می توانید با امکانات المنتور یک سایت با امکانات بی نهایت را بالا بیاورید. این قالب با دو افزونه ی پرطرفدار و پرکاربرد ووکامرس و دکان سازگاری کامل دارد و به شما این امکان را می دهد تا یک فروشگاه اینترنتی با طراحی منحصر به فرد و سرعتی بالا راه اندازی و اداره کنید. راست چین: این مجموعه از سال ۱۳۹۱ کار خود را آغاز نموده و در حال حاضر یک مرجع مناسب در زمینه ارائه محصولات تحت وب فارسی سازی شده به کاربران اینترنتی بشمار می رود.

سایت وردپرس باران در تعداد فونت های فارسی حرف اول را میزنه. بیش از 100 فونت فارسی استاندارد وب روی نسخه وردپرس باران نصب شده و امکان تغییر فونت بخش های مختلف سایت با یک کلیک وجود داره.

در نسخه یونی وودمارت هم تعداد 100+ فونت فارسی مشابه نسخه قبلی اضافه شده و کار طراحی سایت را با فونت های زیبای فارسی ساده کرده.

با توجه به آمار ارائه شده در فروشگاه themeforest قالب وودمارت فروشگاهی وردپرس در حال حاضر با بیش از ۲۲۰۰۰ فروش جزء قالب های پر فروش بشمار می رود. از سری ویژگی های اصلی قالب Woodmart می توان به جستجوی ایجکس زیبا و پرسرعت, انواع سربرگ, نمایش متفاوت محصولات, نمای ۳۶۰ درجه محصولات, ایجکس بودن تمام فیلتر ها, ح مواردی مانند پیشنهاد انگیز، اسلایدر های مختلف و پیاده سازی مدیریت سیستم رنگبندی حرفه ای نیز بصورت کامل در وودمارت رعایت شده است.

  • مقایسه لایسنس وودمارت و فعال سازی امکانات در نسخه ها
  • مقایسه تعداد دموهای فارسی وودمارت در نسخه ها
  • مقایسه تعداد فونت های فارسی در نسخه ها
  • مقایسه تعداد افزونه های همراه قالب
  • مقایسه هزینه نصب قالب در سایت ها
  • مقایسه مدت زمان پشتیبانی نسخه ها
  • مقایسه مدت زمان ضمانت سایت ها

گوگل وبسایتهایی که قابلیت نمایش بهتری در تلفن همراه دارند را در بالای نتایج جستجو تلفن همراه خود نشان میدهد. قالب به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و شما از طریق جستجو در گوگل می توانید به آن دسترسی داشته باشید اکثر سایت ها محدودیت نصب قالب روی یک سایت و دامنه را دارن. اما سایت یونی وودمارت نسخه فعال سازی شده قالب را بدون محدودیت لایسنس ارائه میده و این یک مزیت بزرگ هست. این نسخه را بدون محدودیت در تعداد نصب میتونید برای راه اندازی هر تعداد سایت جدید ازش استفاده کنین. و با استفاده از آن سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کنید. در توضیحاتی که شرکت سانده قالب های وودمارت برای معرفی این تم فروشگاهی بیان کرده است به استفاده از کدهای استاندارد بیان شده است به طوری که برای معروف ترین موتور های جستجوی گوگل و بینگ کاملا بهیه شده است. جالب است بدانید قالب وودمارت علاوه بر سازگاری کامل با صفحه ساز المنتور و استفاده از المان های پیشفرض خوده المنتور، یک سری المان هایی را هم بصورت اختصاصی به المنتور اضافه کرده قدرت استفاده از این صفحه ساز محبوب و طراحی صفحات با کشیدن رها کردن را دو چندان کرده است.

فهرست تغییرات

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد