افزونه Wp Rocket بهترین افزایش سرعت

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

افزونه Wp Rocket بهترین افزایش سرعت

۲۰۱ بازديد

دانلود نسخه 3.7.1.1 در تاریخ 1399.06.30 به وردپرس باران اضافه شد. آپدیت: دانلود رایگان نسخه 2.1.1 در تاریخ 1399.04.26 به وردپرس باران اضافه شد. افزونه موشک وردپرس در تاریخ ۱۴/تیر/۹۸ به نسخه ۳٫۳٫۵٫۲ بروزرسانی شد. افزونه وردپرس WP Rocket در تاریخ ۲۵ آذر ۱۳۹۷ به نسخه ۳.۲.۲ آپدیت و منتشر شد. ما می خواهیم در این مطلب به بررسی کلی افزونه WP Rocket وردپرس بپردازیم و بخش های مختلف آن را مو به مو بررسی کنیم. آموزش افزونه راکت : وقتی حرف از افزونه های محبوب وردپرس میشه یقینا یکی از اسم هایی که ما میشنویم افزونه ی راکت هست؛ این افزونه به ما کمک میکنه تا در جهت افزایش سرعت سایت مون گام بزرگی برداریم و کانفیگ صحیح اون میتونه ما رو به این هدف برسونه، هر چند اگر اشتباه کنیم ممکن است عکس این عمل انجام بشه. LazyLoad باعث میشود تصاویر موجود در صفحه، به جای اینکه همگی در همان اول لود شوند، فقط زمانی که کاربر صفحه را به پایین اسکرول میکند و به آن عکس ها میرسد لود شوند.

وردپرس به لطف افزونه های متنوع خود توانسته قدرت مانوری خوبی برای کاربران فراهم کند. افزونه راکت وردپرس بهترین افزونه در زمینه بهینه سازی سایت وردپرسی است.با افزونه ی وردپرس راکت می توانید به راحتی سرعت سایتتان را افزایش دهید و سرعت لود سایت را به ۲ یا ۳ ثانیه بیاورید و سایتتان را به یک سایت کاملا بهینه تبدیل کنید. اگر دقیقا می خواهید بدانید چه اطلاعاتی با انتخاب گزینه بله جمع افزونه Wp Rocket آوری می شوند، همین سوال را در صفحه کلیک کنید. افزونه راکت تمام جدیدترین ویژگی ها را از نظر عملکرد ادغام می کند: بهینه سازی تصاویر، بهینه سازی فایل های جاوا اسکریپت، فشرده سازی کد HTML، جمع بندی و کوچک سازی پرونده های CSS و JavaScript. شما از هر قالب وردپرسی که استفاده می کنید در کدنویسی آن فاصله هایی وجود دارد و باعث کندی سرعت سایت می شود و راکت با بهینه و فشرده سازی کد های html-css-js قالب این فاصله هارا از بین می برد و در نتیجه باعث افزایش سرعت سایتتان می شود.

بارگزاری کش: توسط این دکمه نیز میتوانید بر خلاف حالت قبل با کلیک روی دکمه سایت را به صورت کش شده مشاهده کنید. Jean-Baptiste: سوال خوبیست! استخدام افراد یکی از مهمترین مسائلیست که روی آن تمرکز داریم. ذخیره سازی Preloading : هنوز معنای کاملی برای کلمه Preloading پیدا شده است اما افزونه Wp Rocket در مورد این خصوصیت افزونه موشک می توانم بگویم که با نصب این افزونه صفحات سایت شما روی سرور های افزونه موشک ذخیره می شود و در این صورت از cpu کمتری استفاده شده و از این پس سرعت لود سایت شما چندین برابر می شود . گوگل در سال 2020 روی دو موضوع بسیار مهم تأکید دارد یکی سرعت بالای سایت و دیگری واکنشگرا بودن آن است. در ادامه راهنمای جامعی جهت معرفی بهترین جایگزین های راکت برای وقتی که نمی خواهید هزینه کنید معرفی می کنیم. دوستان همه میدونیم که بهترین موتور جستوجوی جهان گوگل هست و وقتی کلمه ای رو توی گوگل جستوجو می کنیم در عرض چند لحظه نتایج رو میاره پس همه میدونیم که گوگل خیلی پرسرعت هست بنابراین سایت هیی رو دوست داره که پرسرعت اند.

این تنظیمات ساده و آسون باعث میشه ما زمان زیادی را برای خود ذخیره کنیم و این زمان ذخیره شده را میتونیم برای مواردی در راستای بهبود سایت خود صرف کنیم. پیش بارگیری افزونه Wp Rocket کش مبتنی بر نقشه سایت را فعال کنید: فعال کردن این گزینه باعث می شود هنگامی که طول عمر کش ها منقضی شده است و تمام کش پاک شده است، از تمام URL های سایت مپ XML برای پیش بارگیری استفاده کند. Optimize tables : تمام جداول دیتابیس وب سایت شما را به صورت اتوماتیک بهینه سازی می کند. تمام افزونه های بهینه سازی توسط کارکنان بخش طراحی وب در ددیزاینر بارها بررسی شده است.

https://www.reddit.com/user/hajimojtaba/comments/mo6r7b/%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%DB%8C_%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA_%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD_%D8%A8%D8%A7_%D9%85%D8%AA%D9%86_%D8%B7%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%86%DB%8C/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.