افزونه راکت (افزایش سرعت وردپرس)

آموزش طراحی سایت بدون دانش برنامه نویسی

افزونه راکت (افزایش سرعت وردپرس)

۱۰۳ بازديد

با کلیک روی لینک مربوطه شما به وب سایت سازنده راکت مراجعه کرده و به بخش مطالب آموزشی منتقل خواهید شد. در صورت نیاز به مطالب آموزش های مختلف در رابطه با افزونه راکت البته به زبان انگلیسی می توانید از دکمه راهنما استفاده کنید. و بعد این افزونه را از این لینک دانلود کنید. Optimize CSS delivery بهینه سازی نمایش css انتخاب این گزینه باعث می شود اول صفحه وب باز شود و پس از آن استایل های مربوط به css بر روی آن اعمال شود، اما از آنجا که ممکن است باعث بهم ریختگی سایت شما شود توصیه می کنیم آن را فعال نکنید. زمانی که همه ی گزینه ها را انتخاب و ذخیره کردید پس از پاک کردن کش وبسایت خود را مشاهده کنید اگر شاهد بهم ریختگی در آن بودید گزینه ها را غیر فعال سازید.

بخش راهنما: در ادامه شما بخشی با عنوان راهنما مشاهده خواهید کرد که در این قسمت یک لینک قرار داده است. این بدان معناست که اولین کاربر پس از منقضی شدن کش، نسخه کش شده سایت را مشاهده نمی کند. بعد از نصب و فعال کردن افزونه از قسمت تنظیمات وارد این بخش Setting افزونه شوید و تنظیمات خود را اعمال کنید. پیشنهاد می شود طبق این آموزش یکبار از دیتابیس خود بکاپ تهیه کنید. موبایل کش mobile cashe در افزونه wp-rocket این بخش یکسری تنظیمات درون خود دارد که به وسیله آن می توانید کش موبایل را فعال کنید ، قسمت Separate Cashe Files در نسخه موبایل یک فایل کش را به صورت جداگانه ایجاد می کند پیشنهاد می کنیم هنگام انجام دادن تنظیمات ان حتما گزینه اول را انتخاب کنید تا بتوانید سایت را برای کاربرانی که به وسیله موبایل به آن سر می زنند با کش باز شود.

آمار نصب فعال این افزونه نیز کاملا قابل توجه است و هم اکنون می توانید به عنوان یک گزینه رایگان آن را دانلود کنید. بنابراین برای استفاده از این افزونه در سایت وردپرسی خود می توانید از زبان شیرین فارسی نیز استفاده کنید تا دقیقا بر تنظیمات افزونه نیز تسلط داشته باشید. Transients Cleanup (پاکسازی ترانزیتها): این گزینه را نیز فعال کنید تا ترانزیتها( دادههای کش شده با نام و زمانبندی خاص در دیتابیس) هم پاکسازی شوند.بدون نیاز به نصب افزونهی دیگر، با فعالسازی این آیتم، افزونهی wp rocket جداول دیتابیس را بهینه میکند. ما را همراهی کنید. این افزونه شامل ویژگی هایی است که به طور معمول باید چند افزونه اضافی برای آنها نصب کنید. افزونه راکت فایل های Html ، CSS و جاوا اسکریپت را فشرده کرده و حجم آنها را کم می کند. افزونه بهینه ساز WP Rocket افزونه وردپرسی است که امکان کش سایت های وردپرسی با هدف بهبود سرعت بارگذاری آنها را فراهم می کند.

صفحات کش را بهبود می بخشد و باعث می شود که سرعت بارگذاری سایت افزایش یابد. یکی دیگه از اقداماتی که با انجام آن سرعت سایت ما چند برابر میشود کش کردن صفحات سایت ما است، کش کردن صفحات برای سایت ما یک اقدام بسیار ضروری است چرا که کش صفحات برابر با افزایش سرعت سایت میباشد، افزونه راکت به محض نصب و راهاندازی شروع به کش کردن سایت ما میکند و ما در همان لحظه اول شاهد افزایش سرعت سایت خودمون میشویم در واقع سایت ما با کش شدن حجم کمتری را اشغال میکند و داشتن حجم کمتر نیز به معنای سرعت بیشتر میباشد. یکی دیگه از اقداماتی که با انجام آن سرعت سایت ما چند برابر میشود کش کردن صفحات سایت ما است، کش کردن صفحات برای سایت ما یک اقدام بسیار ضروری است چرا که کش صفحات برابر با افزایش سرعت سایت میباشد، افزونه وردپرس راکت به محض نصب و راهاندازی شروع به کش کردن سایت ما میکند و ما در همان لحظه اول شاهد افزایش سرعت سایت خودمون میشویم در واقع سایت ما با کش شدن حجم کمتری رو اشغال میکند و داشتن حجم کمتر نیز به معنای سرعت بیشتر میباشد.

WP Rocket با کاهش حجم فایل های HTML ،Java Script و CSS باعث افزایش لود سایت می شود. نوبشو مارکتینگ با هدف رونق کسب و کارهای اینترنتی با در اختیار داشتن تیم نویسندگان مجرب می تواند با تولید محتوای سئو شده و یکتا باعث رشد کسب و کار و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو شود . ذخیره سازی افزونه wp rocket می تواند سرعت سایت شما را چندین برابر کند این یکی از مهمترین معیار موتور های جستجو مثل Google است که برای هر وبسایتی ضروری و لازم است. که قابلیت های چندین پلاگین در پلاگین حرفه ای راکت قرار گرفته است.و شما را از داشتن چندین افزونه ی دیگر بی نیاز می کند.

Cashe Lifespam طول عمر کش به طور پیش فرض طول عمر آن را بر روی 10 ساعت تنظیم می کنند و پس از گذشت ده ساعت به این معنا ست که فایل های مربوط به کش پس از گذشت چیزی حدود 10 ساعت و قبل از آنکه تولید مجدد شوند به ور مستثیم پاک می شوند.البته اگر سایت شما مدام در حال بروز رسانی باشد می بایست مقدار آن را کم کنید. سپس مانند تصویر زیر، افزونه WP Rocket را تنظیم کنید. در قسمت های بعدی به طور کامل سایر گزینه ها را بررسی و تنظیم خواهیم کرد. ترکیب فایل های CSS: ترکیب کردن فایل های CSS تمام فایل های CSS شما را در یک فایل ادغام می کند که باعث کم شدن تعداد درخواست های HTTP می شود. افزونه های حافظه کش، افزونه های کوچک سازی، افزونه های lazy loading و برخی افزونه های اضافی را پیدا خواهید کرد که به شما این امکان را می دهد تا روش های مختلفی را روی وب سایت خود تست کنید.

https://wpbaran.ir/wp-rocket/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.